PastryTech

Όροι σύμβασης αγοράς συνδρομής

Οι όροι που ακολουθούν διέπουν τη σύμβαση αγοράς συνδρομής – πακέτου μεταξύ εσάς (πελατών – χρηστών) και του παρόχου της εφαρμογής, Δημητρίου Φυσαράκη, που κατοικοεδρεύει στο Ηράκλειο επί της οδού Ατλαντίδος αρ. 21, με ΑΦΜ 114296564, Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου, τηλ. 6976147069, email: info@pastrytech.gr .

Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους σύμβασης αγοράς συνδρομής, με τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας και της εφαρμογής, που είναι διαθέσιμοι εδώ καθώς και με την πολιτική απορρήτου, που είναι διαθέσιμη εδώ, ΔΕΝ πρέπει να προχωρήσετε στην αγορά συνδρομής στην εφαρμογή και στη χρήση αυτής.

Εάν προχωρήσετε σε χρήση του διαδικτυακού τόπου, σε αγορά συνδρομής και αποδεχτείτε τους παρόντες όρους, δηλώνετε

Α) στην περίπτωση φυσικού προσώπου ότι είστε ενήλικος και έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να προβείτε σε νομικές ενέργειες και εν γένει σε δηλώσεις βούλησης που έχουν έννομα αποτελέσματα.

Β) στην περίπτωση νομικών προσώπων, ότι είστε νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου με εξουσία δέσμευσης αυτού ή/και νόμιμα εξουσιοδοτημένο όργανο αυτού προκειμένου να προχωρήσει στην αγορά συνδρομής – πακέτου.

Η συμβατική σχέση που διέπει τον πάροχο της εφαρμογής και εσάς υπόκειται στους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Α) Ο Πάροχος Πλατφόρμας/ Εφαρμογής, έχει στην αποκλειστική ιδιοκτησία του, ως αποκλειστικός δικαιούχος πάσης φύσεως δικαιωμάτων, την εφαρμογή λογισμικού με την ονομασία και κατοχυρωμένο σήμα «PASTRY TECH», που αποτελεί διαδικτυακά προσβάσιμη εφαρμογή η οποία παρέχει στους χρήστες της τη δυνατότητα να δημιουργούν, να τροποποιούν, να αναλύουν, και να κοστολογούν τις δικές τους παρασκευές σύμφωνα με τις απαιτήσεις, τα δεδομένα, και τις ανάγκες τους. Η εφαρμογή παρέχεται με τη μορφή πλατφόρμας, ολοκληρωμένης λύσης – παροχής υπηρεσίας μέσω διαδικτύου, μέσω της οποίας εξασφαλίζεται η χρήση των υποκείμενων εφαρμογών λογισμικού, η υλική υποδομή (hardware) καθώς και υπηρεσίες φιλοξενίας. Σημειωτέον ότι η πλατφόρμα θα παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να τροποποιούν και να εξάγουν διατροφική δήλωση όπου είναι απαραίτητη, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Β) Ο αντισυμβαλλόμενος - χρήστης επιθυμεί την παροχή άδειας χρήσης της ανωτέρω Πλατφόρμας και των υπηρεσιών της και δηλώνει ότι διαθέτει τις εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνται για την χρήση της εφαρμογής.

1. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

1.1 Στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης, ο Πάροχος Εφαρμογής παραχωρεί στον Πελάτη – χρήστη έναντι τιμήματος το ορισμένου χρόνου, ανακλητό, μη αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης της εφαρμογής, μέσω της δημιουργίας προσωπικού λογαριασμού του Πελάτη στην εφαρμογή, του οποίου λογαριασμού την αποκλειστική χρήση θα έχει ο ίδιος ο Πελάτης.

Ειδικότερα:

1.1.1 Ο Πάροχος Εφαρμογής αναλαμβάνει να παραχωρήσει στον Πελάτη το μη αποκλειστικό, ανακλητό, δικαίωμα χρήσης του λογισμικού/ πλατφόρμας, με δημιουργία προσωπικού λογαριασμού χρήστη του Πελάτη. Τον εν λόγω λογαριασμό θα τον διαχειρίζεται και θα τον χρησιμοποιεί είτε ο ίδιος ο Πελάτης είτε και εξουσιοδοτημένοι από αυτόν εκπρόσωποι ή/και εργαζόμενοί του.

1.1.2 Ο Πάροχος Εφαρμογής θα διατηρεί διαθέσιμες στο μέτρο του δυνατού καθ’ όλη τη διάρκεια της παρούσας σύμβασης όλες τις παρεχόμενες τεχνικές ή άλλης φύσεως δυνατότητες της πλατφόρμας, προκειμένου ο Πελάτης να μπορεί να τις χρησιμοποιεί.

1.1.3 Οι λογαριασμοί των πελατών του παρόχου είναι ανεξάρτητοι μεταξύ τους, υπό την έννοια ότι ο ένας πελάτης δεν έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό άλλου πελάτη.

1.1.4 Η πρόσβαση στο διαχειριστικό λογαριασμό και στην παρεχόμενη Υπηρεσία Εφαρμογής / Πλατφόρμα θα γίνεται μέσω ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής (web application) μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο από τον Πάροχο Εφαρμογής περιβάλλον χρήστη (user interface) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Pastrytech.gr.

1.1.5 O Πάροχος Εφαρμογής, που είναι κάτοχος του κεντρικού διαχειριστικού λογαριασμού της εφαρμογής (ADMIN) αναλαμβάνει να χορηγήσει στον Πελάτη, έναν μοναδικό και αποκλειστικό κωδικό πρόσβασης / εισόδου στον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη.

1.1.6 Πακέτα συνδρομής - Διατροφικές Δηλώσεις: Η εφαρμογή παρέχει πακέτα συνδρομής των χρηστών-πελατών. Επιλέγετε το πακέτο συνδρομής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας. Στην περιγραφή του πακέτου συνδρομής αναγράφεται η χρονική διάρκεια ισχύος του πακέτου καθώς και ο μέγιστος αριθμός διατροφικών δηλώσεων που αντιστοιχούν στο κάθε πακέτο. Σε περίπτωση που ο πελάτης χρήστης δεν χρησιμοποιήσει τον μέγιστο αριθμό των διατροφικών δηλώσεων που παρέχεται ως τεχνική δυνατότητα στην εφαρμογή έως το τέλος της χρονικής διάρκειας, οι μη χρησιμοποιημένες διατροφικές δηλώσεις χάνονται.

1.1.7 Ο Πάροχος Εφαρμογής παρέχει το σύνολο των αναγκαίων υπηρεσιών συντήρησης, ενημέρωσης, φυσικής και ηλεκτρονικής ασφάλειας της Πλατφόρμας.

1.1.8 Ρητώς συμφωνείται μεταξύ των συμβαλλομένων μερών ότι η Πλατφόρμα, εφαρμογή και παρεχόμενες υπηρεσίες παρέχονται στη μορφή που έχουν τώρα, ως έχουν, και η ανάπτυξη των πρόσθετων λειτουργιών και υπηρεσιών της εφαρμογής δεν αποτελεί υποχρέωση του Παρόχου της Εφαρμογής ούτε παρέχεται οποιαδήποτε εγγύηση για αυτό το σκοπό. Ο πρώτος συμβαλλόμενος καταβάλει στο μέτρο του δυνατού προσπάθεια για ανανέωση των πληροφοριών που αφορούν σε συστατικά, αλλεργιογόνα που υπάρχουν ήδη στην εφαρμογή σε περίπτωση διορθώσεων/ αλλαγών/ συμπληρώσεων/ σφαλμάτων από τους φορείς δημόσιους, ιδιωτικούς, φυσικά ή/ και νομικά πρόσωπα που παρέχουν τις σχετικές πληροφορίες. Δεν υπέχει σχετική ευθύνη σύμφωνα και με όσα ορίζονται στο άρθρο 2.7 της παρούσας.

1.2 Οι Πελάτες απαγορεύεται να παραχωρήσουν οι ίδιοι τη χρήση της εφαρμογής και του λογαριασμού τους σε τρίτα πρόσωπα έναντι αμοιβής ή οποιουδήποτε άλλου ανταλλάγματος, καθώς απαγορεύεται η εμπορική εκμετάλλευση της πλατφόρμας από αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε παραβίαση του παρόντος όρου, αποτελεί λόγο για καταγγελία της παρούσας από τον Πάροχο αζημίως και συνακόλουθα διακοπής πρόσβασης στην υπηρεσία/ εφαρμογή.

1.3 Οποιαδήποτε ενέργεια, πράξη ή παράλειψη, που γίνει μέσω του λογαριασμού του πελάτη, θεωρείται ότι γίνεται από τον ίδιο τον πελάτη, ο οποίος ευθύνεται για αδικοπρακτική συμπεριφορά του, για παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ή/και για οποιαδήποτε ζημία προκύψει ή ενδέχεται να προκύψει από την εν λόγω συμπεριφορά.

1.4 Ο Πάροχος της εφαρμογής έχει το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί την εφαρμογή εμπορικά χωρίς περιορισμό στον τόπο και στον χρόνο, είτε ο ίδιος, είτε μέσω τρίτου φυσικού ή νομικού προσώπου. Έχει επίσης το δικαίωμα να παραχωρεί άδειες χρήσης σε έτερα φυσικά ή νομικά πρόσωπα χωρίς οποιονδήποτε περιορισμό.

2. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

2.1 Ο Πάροχος Εφαρμογής κατά τη λειτουργία του εν λόγω λογισμικού καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλή, χωρίς καθυστερήσεις ή δυσλειτουργίες λειτουργία της υπηρεσίας. Ο Πάροχος Εφαρμογής διατηρεί την Πλατφόρμα κατάλληλη για τη συμφωνημένη χρήση και παροχή των υπηρεσιών της παρούσας. Ωστόσο, ο Πάροχος Εφαρμογής δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οι υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας θα παρέχονται αδιάκοπα και χωρίς σφάλματα (π.χ. bugs) ή/και εφόσον συντρέχουν λόγοι που οφείλονται σε τρίτους και δεν ήταν αντικειμενικά προβλέψιμοι ή που οφείλονται σε γεγονότα ανωτέρας βίας. Τα μέρη αναγνωρίζουν ότι η λειτουργία και διαθεσιμότητα των υπηρεσιών της Πλατφόρμας, η επιτυχημένη παροχή υπηρεσιών εξαρτάται από πλήθος παραγόντων που βρίσκονται εκτός του πεδίου ελέγχου του Παρόχου Εφαρμογής, όπως τρίτα δίκτυα τηλεπικοινωνιακών παρόχων, καιρικές συνθήκες, εξοπλισμός πελάτη, προσωπικό πελάτη, κ.λπ.. Εφόσον η ύπαρξη ελαττωμάτων ή οι λόγοι διακοπών στη λειτουργία της Πλατφόρμας διατηρούνται για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει τις τριάντα (30) ημέρες, ο πελάτης διατηρεί το μονομερές δικαίωμα να καταγγείλει άμεσα και αζημίως την παρούσα σύμβαση.

2.2 Σε κάθε περίπτωση, εφόσον παρουσιασθεί βλάβη ή οποιαδήποτε δυσλειτουργία στη λειτουργία της εφαρμογής για οποιονδήποτε λόγο, ο Πάροχος Εφαρμογής (α) ενημερώνει τον πελάτη μέσω email για το πρόβλημα και την πιθανολογούμενη διάρκειά του, παρέχοντας κάθε σχετική πληροφορία στον πελάτη και (β) προχωρά σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, την επανόρθωση τυχόν ελαττώματος, σφάλματος, παράλειψης κ.λπ. Η εν λόγω ενημέρωση, μπορεί να γίνει (διαζευκτικώς) ηλεκτρονικά κατά την είσοδο του πελάτη με τους κωδικούς του στην εφαρμογή π.χ. με μορφή αναδυόμενου παραθύρου.

2.3 Ο Πάροχος Εφαρμογής δικαιούται να αλλάξει τον τύπο, προδιαγραφές του διακομιστή, καθώς και τον τόπο/διεύθυνση και χώρα όπου φιλοξενείται η υπηρεσία υπό την προϋπόθεση ότι δεν αλλάζουν τα χαρακτηριστικά/δυνατότητες της πλατφόρμας, ούτε επηρεάζεται με οποιονδήποτε τρόπο η αδιάκοπη και ομαλή παροχή των υπηρεσιών από τον Πάροχο Εφαρμογής.

2.4 Ο Πάροχος Εφαρμογής ενημερώνει τον πελάτη και προωθεί σε αυτόν οποιοδήποτε παράπονο, αναφορά, σύσταση ή ερώτημα του γίνει από οποιαδήποτε εισαγγελική, δικαστική, ανεξάρτητη ή άλλη αρχή ή οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο σχετικά με τη χρήση του λογαριασμού του πελάτη. Ο Πελάτης οφείλει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη και αποτελεσματική διευθέτηση των ανωτέρω ζητημάτων (παραπόνων, αναφορών, ερωτημάτων κ.λπ.) και να ενημερώσει σχετικά τον Πάροχο Εφαρμογής για τη διευθέτηση/ επίλυση/ πορεία τους.

2.5 Σε περίπτωση που ο Παρόχος Εφαρμογής ζημιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο από πράξεις ή παραλείψεις του πελάτη, ή οποιουδήποτε κάνει χρήση των κωδικών του πελάτη και έχει πρόσβαση στην εφαρμογή και το λογαριασμό του, ο Πελάτης υποχρεούται να αποκαταστήσει κάθε ζημία του και ο Πάροχος Εφαρμογής δικαιούται να τον καλεί ως δικονομικό εγγυητή στις σχετικές διαδικασίες ενώπιον των δικαστηρίων, Αρχών κ.λπ.. Ο Πάροχος εφαρμογής δηλώνει ότι η εφαρμογή δεν παρέχει απεριόριστα συστατικά και αλλεργιογόνα. Ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει νέα συστατικά μέσω του λογαριασμού του. Τα ειδικότερα χαρακτηριστικά των συστατικών και αλλεργιογόνων προκύπτουν ως προς τα συστατικά από τα αντίστοιχα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά και τις πληροφορίες που αναγράφονται στις συσκευασίες τους, ενώ ως προς τα αλλεργιογόνα τα ειδικότερα χαρακτηριστικά και περιγραφή τους προκύπτουν από τον Κανονισμό 1169/2011 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ο εκάστοτε δημιουργός συνταγών και εν γένει ο κάτοχος του λογαριασμού, ήτοι ο πελάτης χρήστης, έχει την αποκλειστική ευθύνη να ελέγχει εάν πράγματι τα συστατικά, αλλεργιογόνα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του και στην πραγματικότητα. Ο Πάροχος της εφαρμογής δεν ευθύνεται για ανακρίβειες, ελλείψεις, παραλείψεις στο περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στην εφαρμογή, ιδίως δε για την περίπτωση που ανακρίβειες, ελλείψεις, λάθη οφείλονται στους παραγωγούς των προϊόντων και σε όσους τα διαθέτουν εμπορικά. Επίσης, ο πάροχος της εφαρμογής δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε αλλαγές/ συμπληρώσεις/ σφάλματα στα συστατικά, αλλεργιογόνα που αποδίδονται σε αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, σε οδηγίες, κατευθυντήριες γραμμές, σε αλλαγές/ διορθώσεις/ συμπληρώσεις/ σφάλματα των ίδιων των παραγωγών ή/και προμηθευτών. Ο εκάστοτε χρήστης της εφαρμογής είναι αρμόδιος και πλήρως υπεύθυνος για τη λίστα των υλικών που χρησιμοποιεί στις συνταγές του, τα συστατικά τους και την τήρηση της νομοθεσίας σχετικά με την δημιουργία συνταγών, την υλοποίηση αυτών, την παρασκευή φαγητού, γλυκών κ.λπ., την πληροφόρηση των καταναλωτών των συνταγών, φαγητών, γλυκών κ.λπ., για τα όσα ορίζει η νομοθεσία για την διάθεση στο κοινό προϊόντων, φαγητών, γλυκών κ.λπ.. Ο εκάστοτε χρήστης της εφαρμογής είναι υπεύθυνος να ελέγξει τα προϊόντα, τα συστατικά και εν γένει ό,τι περιλαμβάνεται στην εφαρμογή και προτίθεται να χρησιμοποιήσει για τις δικές του παρασκευές ως προς την καταλληλότητά τους, τις σωστές ιδιότητες/ περιεκτικότητες κ.λπ.. Όλα τα παραπάνω αναγνωρίζει ρητά και ανεπιφύλακτα ο πελάτης, τα κατανοεί και τα αποδέχεται.

2.6 Ο Πάροχος της εφαρμογής δηλώνει προς τον πελάτη ότι η εν λόγω εφαρμογή προορίζεται για χρήση από πρόσωπα που εξειδικεύονται στον τομέα της μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής, δημιουργίας συνταγών και ο πελάτης δηλώνει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι έχει τις ιδιότητες για να ανταποκριθεί στα όσα αναφέρει παραπάνω ο Πάροχος της εφαρμογής και κατέχει ειδικές γνώσεις ως προς την ζαχαροπλαστική, μαγειρική, υλικά παρασκευής, συνταγές κ.λπ.. Ο πελάτης χρήστης που έχει αγοράσει την συνδρομή και είναι κάτοχος του λογαριασμού στην εφαρμογή, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη χρήση που γίνεται μέσω του λογαριασμού του για όλες τις απορρέουσες από τη σύμβαση υποχρεώσεις, ιδίως δε, ως προς τους όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 2.6 παραπάνω, ανεξάρτητα από το εάν η πρόσβαση και χρήση του λογαριασμού γίνεται από τον ίδιο ή από τρίτα πρόσωπα (για οποιονδήποτε λόγο).

2.7 Πέραν των λοιπών υποχρεώσεών του, ο Πάροχος Εφαρμογής παρέχει στον πελάτη και τη δυνατότητα εξαγωγής από τον ειδικό λογαριασμό του στοιχείων ιστορικού μέσω αρχείου excel που αφορούν στη χρήση της πλατφόρμας μέσω του λογαριασμού του πελάτη και τη λήψη αντιγράφων αυτών. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος να λαμβάνει τα αντίγραφα ιστορικού από τον λογαριασμό του. Αντίγραφα ασφαλείας λαμβάνονται κατά τις εργάσιμες μέρες (Δευ-Παρ) και ώρες (08.00 – 22.00). Ο πελάτης (δεύτερος συμβαλλόμενος) ευθύνεται για να λάβει αντίγραφο των αντιγράφων ασφαλείας από τον λογαριασμό του. Μετά την πάροδο έξι μηνών, τα αντίγραφα ασφαλείας διαγράφονται.

3. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

3.1 Ο πελάτης χρήστης αναγνωρίζει ότι έχει τις υποχρεώσεις που αναγράφονται στο άρθρο 2.6 και 2.7 παραπάνω.

3.2 Ο Πελάτης οφείλει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του, που απορρέουν από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην παρούσα σύμβαση και βάσει του πακέτου συνδρομής που έχει επιλέξει και δηλώνει ότι κατέχει ειδικές γνώσεις για να κάνει σύννομη χρήση της εφαρμογής και του περιεχομένου που ο ίδιος (ή και άμεσα συνδεόμενα με εκείνον πρόσωπα, λόγω για υπαλληλικής σχέσης) παράγει και δημιουργεί. Ο Πελάτης δηλώνει ότι, είτε οι συνταγές και εν γένει το περιεχόμενο που αναπτύξει ή/και αναπτυχθεί μέσω της εφαρμογής και του λογαριασμού του, χρησιμοποιηθούν από τον ίδιο για παρασκευή συνταγών, προϊόντων προς κατανάλωση από τρίτους κ.λπ., είτε όχι, γνωρίζει το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις σχετικές πράξεις και διαδικασίες και τις υποχρεώσεις που πρέπει να τηρεί έναντι δημόσιων, υγειονομικών, νομοθετικών, και άλλων αρχών, για οποιαδήποτε χρήση του εν λόγω περιεχομένου που έχει δημιουργήσει μέσω των τεχνικών δυνατοτήτων της πλατφόρμας.

3.3 Σε περίπτωση που ο πελάτης για λόγους που αφορούν τον ίδιο, δεν κάνει χρήση της πλατφόρμας και των συναφών υπηρεσιών μέσω αυτής, δεν απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις που πηγάζουν από την παρούσα σύμβαση.

3.4 Ο Πελάτης δηλώνει ότι θα προβεί σε ορθή χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω της πλατφόρμας και ότι θα δεσμεύει το προσωπικό του, προστηθέντες του για την ορθή χρήση της παρεχόμενης υπηρεσίας, σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες νόμους, κανονισμούς, οδηγίες, αποφάσεις ανεξάρτητων ή άλλων αρχών, κώδικες δεοντολογίας, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας σύμβασης, δεσμευόμενος και ευθυνόμενος για την τήρηση αυτών έναντι του Παρόχου Εφαρμογής. Σε περίπτωση που ανακύψει το οποιοδήποτε ζήτημα αναφορικά με τη χρήση των υπηρεσιών της πλατφόρμας και τις υπηρεσίες, ο πελάτης χρήστης θα απευθύνεται προς τον πάροχο, ως μοναδικός αντισυμβαλλόμενο στην παρούσα σύμβαση. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνει τον Πάροχο Εφαρμογής σε περίπτωση που περιέλθει σε γνώση του μη σύννομη ή μη σύμφωνη προς τους όρους επιτρεπτής χρήσης της πλατφόρμας σύμφωνα με τους παρόντες όρους αγοράς συνδρομής (σύμβασης), όρους χρήσης της εφαρμογής, πολιτική απορρήτου, και ευθύνεται για τυχόν μη ορθή, μη σύννομη ή μη σύμφωνη προς τα παραπάνω, χρήση της πλατφόρμας μέσω του προσωπικού του λογαριασμού, ανεξάρτητα με το εάν υφίσταται δική του υπαιτιότητα.

3.5 Ο Πελάτης δεν μπορεί να επεμβαίνει στις εφαρμογές λογισμικού (κώδικα κ.λπ.) της πλατφόρμας πραγματοποιώντας αλλαγές, αναβαθμίσεις, τροποποιήσεις, παραμετροποιήσεις. Αποκλειστικός αρμόδιος για τα παραπάνω είναι ο Πάροχος Εφαρμογής. Έρευνα της λειτουργίας, επεμβάσεις ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια στον κώδικα της εφαρμογής, στο interface, και σε άλλες λειτουργίες και υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της σύνδεσής της με την πλατφόρμα ή σε συνδυασμό/ συνάρτηση με τον κώδικα και το λογισμικό που χρησιμοποιείται στην πλατφόρμα απαγορεύονται.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

4.1 Ο Πάροχος Εφαρμογής δηλώνει ρητά και ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι ο Πάροχος Εφαρμογής, είναι ο νόμιμος, αποκλειστικός και μόνος δικαιούχος πάσης φύσεως δικαιωμάτων και ιδίως δικαιωμάτων βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας, δικαιωμάτων εμπορικής εκμετάλλευσης, δικαιωμάτων ονόματος, επωνυμίας, σήματος, διακριτικών τίτλων και γνωρισμάτων, σχεδιασμού επί της πλατφόρμας, των εφαρμογών του λογισμικού και των δεδομένων που εμπεριέχονται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί, των ιδεών και εκφράσεων που περιέχονται στο πρόγραμμα, το λογισμικό και σε κάθε τμήμα αυτού, και στην πλατφόρμα, στο interface, στον τρόπο σχεδιασμού, στην αρχιτεκτονική της εφαρμογής κ.λπ. για την οποία χορηγείται με την παρούσα σύμβαση δικαίωμα περιορισμένου χρόνου μη αποκλειστικής χρήσης και μη εμπορικής εκμετάλλευσης και ότι η ιδιοκτησία του Παρόχου Εφαρμογής επ' αυτών παραμένει αδιαμφισβήτητη και αδιατάρακτη από την αρχική εκπόνησή τους μέχρι σήμερα.

4.2 Κάθε δικαίωμα, και ιδίως πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας και εμπορικής εκμετάλλευσης που αφορά στην πλατφόρμα θα εξακολουθήσει να ανήκει, κατά τη διάρκεια της παρούσας σύμβασης και μετά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο λήξη ή λύση αυτής, αποκλειστικά και μόνο στον ιδιοκτήτη του λογισμικού ήτοι στον Πάροχο Εφαρμογής. Ενέργειες που προσβάλλουν τα δικαιώματα του Παρόχου Εφαρμογής όπως ενδεικτικά η αυτούσια αντιγραφή ή απομίμηση της εφαρμογής, του λογισμικού, του προγράμματος, του Interface, του σχεδιασμού, των εικόνων, η εκμετάλλευση της τεχνογνωσίας, η αντίστροφη μεταγλώττιση, αποσυμπίληση συνιστούν αθέμιτη και παράνομη συμπεριφορά. Ο Πελάτης απαγορεύεται να αξιοποιήσει οποιαδήποτε στοιχεία για την πλατφόρμα, ή την τεχνογνωσία αυτής και να προχωρήσει στη δημιουργία παράγωγων έργων ή έργων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ή οποιοδήποτε τμήμα αυτής. Ο Πελάτης απαγορεύεται να γνωστοποιήσει οποιαδήποτε στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, την τεχνογνωσία, σε τρίτα πρόσωπα, τα οποία δεν σχετίζονται με την παροχή της υπηρεσίας μέσω της πλατφόρμας.

4.3 Σε περίπτωση που ο πελάτης ή οποιοδήποτε πρόσωπο μέσω του πελάτη (είτε π.χ. μέσω της παροχής πληροφοριών από τον πελάτη, μέσω της μη σύννομης τήρησης των κωδικών του και συνακόλουθης παράνομης πρόσβασης στο λογαριασμό κ.λπ.), προσβάλλουν τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, ή δικαιώματα οποιασδήποτε άλλης φύσεως του Παρόχου Εφαρμογής επί της πλατφόρμας, υποχρεούται ο πελάτης να αποζημιώσει τον Πάροχο Εφαρμογής για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται από την ενέργειά του αυτή, καθώς και να καλύψει όλα τα έξοδα του Παρόχου Εφαρμογής για όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την προάσπιση των δικαιωμάτων του. Η παραβίαση των δικαιωμάτων διανοητικής, βιομηχανικής ή/και πνευματικής ιδιοκτησίας του Παρόχου Εφαρμογής αποτελεί λόγο για καταγγελία της σύμβασης, χωρίς να αποκλείεται η άσκηση άλλων νομίμων δικαιωμάτων του παρόχου εφαρμογής.

4.4 Οτιδήποτε προστεθεί στην εφαρμογή κατά τη διάρκεια ισχύος της παρούσας και μετά τη λύση αυτής και αφορά στη δομή της, στη λειτουργία της, στις επιλογές που δίδονται στους χρήστες, σε νέα συστατικά, σε δημιουργία αλλεργιογόνων, παραμένει στην εφαρμογή και αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία και εν γένει ιδιοκτησία του παρόχου εφαρμογής.

4.5 Οι συνταγές και το περιεχόμενο που δημιουργείται / φορτώνεται από τον πελάτη χρήστη στην εφαρμογή και στο λογαριασμό του και αφορά σε συνδυασμό συστατικών, δημιουργία συνταγών, αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων των λογαριασμών, ήτοι των πελατών απλών χρηστών. Ο πελάτης χρήστης που είναι κάτοχος του λογαριασμού ευθύνεται αποκλειστικά ο ίδιος για την μη προσβολή δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας (βιομηχανικής, πνευματικής, ονόματος, κ.λπ.) τρίτων φυσικών ή νομικών προσώπων αναφορικά με το περιεχόμενο που δημιουργεί ο ίδιος. Ο πάροχος της εφαρμογής δεν ελέγχει το περιεχόμενο που δημιουργεί ο κάθε πελάτης χρήστης και δεν ευθύνεται ως προς αυτό. Αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο πελάτης χρήστης.

4.6 Η επιβαλλόμενη με την παρούσα υποχρέωση μη προσβολής δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας (βιομηχανικής, πνευματικής, ονομάτων κ.λπ.), θα ισχύει και μετά τη λήξη ή την καθ' οιονδήποτε τρόπο λύση της παρούσας σύμβασης

5. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

5.1 Αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη οφείλουν κατά τη διάρκεια της παρούσας σύμβασης να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που θέτει το ισχύον νομικό πλαίσιο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, όπως αυτό ισχύει κάθε φορά, για την αποθήκευση και επεξεργασία αυτών.

5.2 Ο Πάροχος Εφαρμογής δε φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο και τα δεδομένα που παραλαμβάνονται, διακινούνται, διαβιβάζονται, αποστέλλονται, αποθηκεύονται, επεξεργάζονται εν γένει μέσω της πλατφόρμας, είτε είναι προσωπικά δεδομένα είτε όχι, από τους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών πελατών.

5.3 Ο Πάροχος Εφαρμογής υπόσχεται και εγγυάται ότι κατά την εκτέλεση της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων, η οποία γίνεται μέσω της πλατφόρμας, θα λαμβάνει τα απαιτούμενα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

5.4 Για την διαχείριση, ρύθμιση των όρων της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων, τη διασφάλιση της εκατέρωθεν τήρησης του ΓΚΠΔ και του ν.4624/2019, ισχύει η πολιτική απορρήτου και προστασίας δεδομένων που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας σύμβασης, και της οποίας καλείται να επιβεβαιώσει ότι αποδέχεται και έχει λάβει γνώση ο πελάτης χρήστης κατά την αγορά του πακέτου συνδρομής.

6. ΔΙΑΡΚΕΙΑ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

6.1 Διάρκεια: Η παρούσα σύμβαση ορίζεται ορισμένου χρόνου. Η διάρκεια της σύμβασης και συνεπακόλουθα χρήσης της εφαρμογής εξαρτάται από το πακέτο συνδρομής που έχει επιλέξει και αγοράσει ο πελάτης χρήστης. Κατά τη λήξη του πακέτου συνδρομής, ο πελάτης χρήστης έχει τη δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο πακέτο συνδρομής και να συνεχίσει να κάνει χρήση της πλατφόρμας μέσω του λογαριασμού του. Σε περίπτωση αγοράς νέου πακέτου συνδρομής λόγω λήξης του παλαιού, ο πελάτης χρήστης υπόκειται στην τιμολογιακή πολιτική του παρόχου εφαρμογής που ισχύει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που επιλέγει το πακέτο συνδρομής.

6.2 Αντίτιμο – Τιμολόγηση: Ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στον Πάροχο Εφαρμογής για την παραχώρηση χρήσης της πλατφόρμας και για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών το κόστος του πακέτου που έχει επιλέξει για την χρήση της πλατφόρμας ως και των επιμέρους υπηρεσιών που έχουν επιλεγεί από τον πελάτη. Ο πελάτης κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς μέσω του διαδικτυακού τόπου παραλαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει, όπου του γνωστοποιούνται οι τραπεζικοί λογαριασμοί του πελάτη χρήστη για την εξόφληση του αντιτίμου το πακέτου συνδρομής που αγόρασε. Μόλις καταβάλλει το αντίτιμο του πακέτου στον τραπεζικό λογαριασμό του παρόχου της εφαρμογής, αποστέλλει στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παρόχου (η οποία διεύθυνση του έχει γνωστοποιηθεί με το ίδιο email γνωστοποίησης των τραπεζικών λογαριασμών), το αποδεικτικό κατάθεσης. Ο πάροχος της εφαρμογής μέσα σε διάστημα 2 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της εξόφλησης πληρωμής του πακέτου, ενεργοποιεί το λογαριασμό του πελάτη χρήστη και αποστέλλει τον κωδικό του για πρόσβαση στην εφαρμογή.

7. ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ.

7.1 Ο Πάροχος Εφαρμογής δεν υπέχει ευθύνη για διακοπή στην παροχή της υπηρεσίας, και για παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης όταν η διακοπή, τα προβλήματα των πελατών της για πρόσβαση και χρήση των υπηρεσιών της πλατφόρμας οφείλονται σε γεγονότα ανωτέρας βίας, ή σε υπαιτιότητα τρίτων παρόχων ή σε βλάβες/προβλήματα σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές από τους οποίους επιχειρείται η πρόσβαση και η χρήση της πλατφόρμας. Ο Πάροχος Εφαρμογής δικαιούται χωρίς να υπέχει ευθύνη, να προβαίνει σε άμεση διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών όταν τούτο επιβάλλεται για την ασφάλεια των χρηστών/ πελατών για λόγους δημοσίου συμφέροντος, ιδίως εάν η διακοπή επιβάλλεται στον Πάροχο Εφαρμογής με πράξεις Αρχών δικαστικών, ανεξάρτητων κ.λπ. ή λόγω θεμελιωδών αλλαγών στα τεχνικά και νομικά πρότυπα για την παροχή των υπηρεσιών αυτών. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση διακοπής ο Πάροχος Εφαρμογής οφείλει να ενημερώνει τον πελάτη παρέχοντας κάθε πληροφορία σχετικά με την διακοπή αλλά και να συνεργάζεται με τον πελάτη, προκειμένου να ελαχιστοποιούνται οι αρνητικές επιπτώσεις οποιασδήποτε διακοπής για τους τελικούς χρήστες της πλατφόρμας/ πελάτες.

7.2 Αναγγελία βλαβών ή προβλημάτων στη λειτουργία: Όλες οι αναφορές βλαβών αποστέλλονται στον Πάροχο Εφαρμογής με κάθε πρόσφορο ανά περίπτωση μέσο (είτε τηλεφωνικά είτε και μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)). Ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώνει τον Πάροχο Εφαρμογής για τυχόν παρατηρούμενα από τον ίδιο, συμπτώματα οποιασδήποτε δυσλειτουργίας του συστήματος, για τα οποία θα λάβει γνώση. Ο Πάροχος Εφαρμογής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση τυχόν βλαβών, προβλημάτων ή δυσλειτουργιών στην πλατφόρμα και σε κάθε περίπτωση οφείλει να αποκαθιστά τις βλάβες που έχουν παρουσιαστεί σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) εργάσιμων ημερών μετά τη λήψη της αναγγελίας βλάβης από τον πελάτη κατά τα ανωτέρω. Ως χρόνος περιέλευσης της αναγγελίας της βλάβης ορίζονται οι ώρες από 09.00-17.00. Εάν η ενημέρωση για την βλάβη σταλεί από τον πελάτη μετά τις 17.00 θεωρείται ότι παραλήφθηκε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

7.3 Η αποκατάσταση των βλαβών ή δυσλειτουργιών γίνεται εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος των τριών (3) εργασίμων ημερών από τον Πάροχο της πλατφόρμας. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος αποκατάστασης βλαβών από τη χρονική στιγμή γνωστοποίησης της βλάβης θα είναι ο μικρότερος δυνατός (ανάλογα με το είδος της βλάβης και την αιτία της). Ο Πάροχος Εφαρμογής μπορεί να προβεί και σε ενέργειες αποκατάστασης βλαβών ή δυσλειτουργιών και μετά το πέρας του χρόνου αναγγελίας (09.00-17.00). Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που λόγω των περιστάσεων απαιτείται περισσότερος χρόνος για την αποκατάσταση της βλάβης, ο Πάροχος Εφαρμογής έχει το δικαίωμα ενημερώνοντας τον πελάτη, να του γνωστοποιήσει το προβλεπόμενο χρονικό πλαίσιο αποκατάστασης της βλάβης.

7.4 Τα στοιχεία που αφορούν στις βλάβες και που αποτελούν αντικείμενο της τεχνικής υποστήριξης αποτελούν ιδιοκτησία του Παρόχου Εφαρμογής και εμπιστευτικές πληροφορίες, η κοινοποίηση των οποίων με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο απαγορεύεται από τον πελάτη χρήστη σε οποιονδήποτε τρίτο.

7.5 Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιεί στον Πάροχο Εφαρμογής κάθε δυσλειτουργία ή βλάβη και κάθε πληροφορία, που αφορά στη δυσλειτουργία ή βλάβη, ακόμα και αν ο ίδιος ο πελάτης, προσωπικό του, ή οποιοσδήποτε τρίτος έχει κάνει χρήση του λογαριασμού του (ακόμα και σε αντίθεση με τους παρόντες όρους αγοράς), είναι υπεύθυνοι για την εμφανισθείσα βλάβη ή δυσλειτουργία.

7.6 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ: Ο πελάτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι η τεχνική υποστήριξη και συντήρηση της πλατφόρμας περιλαμβάνει και προγραμματισμένες διακοπές της παροχής της υπηρεσίας μέσω της πλατφόρμας για λόγους αποκατάστασης βλαβών ή προληπτικής συντήρησης. Για την εκτέλεση των αναγκαίων ενεργειών συντήρησης, ο Πάροχος Εφαρμογής δικαιούται να προβεί σε προγραμματισμένη διακοπή λειτουργίας της πλατφόρμας για την αναβάθμισή της, για την εγκατάσταση βελτιωμένων εκδόσεων (updates) ή για διόρθωση σφαλμάτων που ενδεχομένως έχουν εμφανιστεί (bug fixing). Η διακοπή θα είναι κατά τέτοιο τρόπο προγραμματισμένη ώστε να μην προκαλείται μεγάλη αναστάτωση στη λειτουργία της πλατφόρμας. Ο πελάτης θα ενημερώνεται εγγράφως (αρκεί και το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/ και αναδυόμενο παράθυρο ή ειδοποίηση κατά την είσοδο στην εφαρμογή) πέντε (5) ημέρες πριν για τη διενέργεια των εργασιών συντήρησης, της ημερομηνίας και του χρονικού διαστήματος της διακοπής. Ο Πάροχος Εφαρμογής θα καταβάλλει στο βαθμό που αυτό είναι δυνατόν κάθε προσπάθεια ώστε οι προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης της Πλατφόρμας να πραγματοποιούνται εντός μίας ή δύο ωρών πριν την λήξη ωραρίου εργασίας σε εργάσιμη ημέρα (15:00 ή 16:00 με 17:00).

8. ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ/ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

8.1 Η σύμβαση θεωρείται λυθείσα με την πάροδο της χρονικής διάρκειας ισχύος του πακέτου συνδρομής που έχει επιλέξει ο πελάτης χρήστης.

8.2 Ο πελάτης χρήστης ελεύθερα, ρητά και ανεπιφύλακτα αναγνωρίζει ότι δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση. Εφόσον πρόκειται για σύμβαση που συνάπτεται εξ αποστάσεως, το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται κατά τα άλλα στα άρθρα 3ε έως 3ια του Ν.2254/1994 (Νόμος για την προστασία των καταναλωτών) για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά συμβάσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο (όπως εν προκειμένω), εφόσον η εκτέλεση έχει ξεκινήσει και εφόσον προβλέπεται στη σύμβαση η υποχρέωση του καταναλωτή να καταβάλει τίμημα. Εν προκειμένω, η σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του παρόχου της εφαρμογής και του πελάτη χρήστη είναι σύμβαση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο. Ο δε πελάτης χρήστης δίδει με την αποδοχή της παρούσας, τη ρητή συγκατάθεσή του, ώστε να ξεκινήσει η εκτέλεσή της άμεσα με την πληρωμή από εκείνον του αντιτίμου του πακέτου συνδρομής και την επιβεβαίωση από τον πάροχο της εφαρμογής της εξόφλησης του αντιτίμου. Ο πελάτης χρήστης αναγνωρίζει ότι δεν έχει και σε κάθε περίπτωση ότι χάνει το δικαίωμά του υπαναχώρησης. Ο δε πάροχος της εφαρμογής ενημερώνει τον πελάτη χρήστη ότι παρέχει στον πελάτη χρήστη την επιβεβαίωση της συναφθείσας σύμβασης, σε σταθερό μέσο (εν προκειμένω, με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση email που έχει δηλώσει ο πελάτης χρήστης) σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης και το αργότερο κατά τη στιγμή της ενεργοποίησης του λογαριασμού του.

8.3 Στην περίπτωση που η καταγγελία δεν αποδίδεται σε υπαιτιότητα του πελάτη χρήστη, ο Πάροχος Εφαρμογής θα αποδώσει στον πελάτη, την αντιστοιχία του αντιτίμου χρήσης εκάστου πακέτου με αναγωγή σε μήνα για όσους μήνες δεν έγινε χρήση της Πλατφόρμας/ εφαρμογής. Σε περίπτωση παραβίασης οποιωνδήποτε εκ των όρων της παρούσας σύμβασης, ή της πολιτικής απορρήτου ή / των όρων χρήσης της εφαρμογής/ ιστοσελίδας από τον πελάτη χρήστη, ο πάροχος της εφαρμογής διακόπτει προσωρινά ή οριστικά την πρόσβαση του πελάτη χρήστη στην εφαρμογή και υπηρεσίες αυτής. Ο πάροχος της εφαρμογής δύναται κατά τη διακριτική του ευχέρεια να θέσει προθεσμία στον πελάτη χρήστη για συμμόρφωση ή αποκατάσταση όποιας βλάβης ή παραβίασης (εάν είναι εφικτό). Με την άπρακτη πάροδο της προθεσμίας, η διακοπή πρόσβασης στην υπηρεσία γίνεται οριστική και η παρούσα θεωρείται καταγγελθείσα από τον πάροχο της εφαρμογής για υπαιτιότητα και αντισυμβατική συμπεριφορά από τον πελάτη χρήστη. Ο Πάροχος Εφαρμογής δεν επιστρέφει οποιοδήποτε ποσό στον πελάτη όταν η διακοπή αφορά σε υπαιτιότητα και παραβίαση του πελάτη χρήστη. Στις ανωτέρω περιπτώσεις η αναζήτηση αποζημίωσης για κάθε ζημία και άσκηση άλλων εκ του νόμου δικαιωμάτων δεν αποκλείεται για τον Πάροχο Εφαρμογής.

8.4 Μετά την λύση της παρούσας με οποιονδήποτε τρόπο, ο Πάροχος Εφαρμογής παρέχει χρονικό διάστημα 30 ημερολογιακών ημερών στον πελάτη για να προχωρήσει σε λήψη αντιγράφου από το περιεχόμενο του λογαριασμού του.

9. ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ/ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ

9.1 Εμπιστευτικές Πληροφορίες θεωρούνται τόσο η κατάρτιση και οι όροι της παρούσας, οι πληροφορίες και τα δεδομένα που σχετίζονται με την παρούσα σύμβαση , όσο και γενικά οι κάθε είδους πληροφορίες που ο πελάτης και ο Πάροχος Εφαρμογής θα αποκαλύψουν προφορικά, εγγράφως, ηλεκτρονικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, είτε αυτές ανήκουν στους ίδιους, είτε σε οποιονδήποτε τρίτο στο έτερο συμβαλλόμενο μέρος. Σε κάθε περίπτωση οι Εμπιστευτικές Πληροφορίες περιλαμβάνουν ενδεικτικά και όχι περιοριστικά (α) πληροφορίες που αφορούν υπηρεσίες και προϊόντα, τιμοκαταλόγους και προσφορές, οι οποίες δεν έχουν ακόμη τεθεί σε εμπορική διάθεση, αλλά και (β) όλες τις τεχνολογικές, επαγγελματικές, εμπορικές, αναπτυξιακές, εκτελεστικές πληροφορίες και/ή, όλως ενδεικτικώς, πληροφορίες που αφορούν τον πελάτη ή την επιχειρηματική οργάνωση του Παρόχου Εφαρμογής, επενδύσεις, υπηρεσίες και προϊόντα και/ή σύνθεση αυτών, οικονομική κατάσταση, πελατολόγιο, προμηθευτές, εμπορική πολιτική, επιχειρηματικά πλάνα, στρατηγικές, πνευματικά ή οποιασδήποτε άλλης φύσεως δικαιώματα, τεχνογνωσία, δείγματα, μέσα που φέρουν δεδομένα και τέτοιες πληροφορίες. Ως Εμπιστευτική Πληροφορία νοείται επίσης κάθε σχέδιο σύμβασης που ανταλλάσσεται στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων ή/και κατά την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ των Μερών, καθώς και οι συναντήσεις, συζητήσεις και κάθε πληροφορία ή αλληλογραφία που ανταλλάσσεται μεταξύ των Μερών.

9.2 Ο πελάτης χρήστης δεσμεύεται ότι, καθ’ όλη την διάρκεια της παρούσας σύμβασης αλλά και μετά την καθοιονδήποτε τρόπο λύση ή λήξη αυτής, δεν θα χρησιμοποιήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο εμπιστευτικές πληροφορίες για οποιοδήποτε άλλο σκοπό πέραν της υλοποίησης της παρούσας σύμβασης και δεν θα τις κοινοποιήσει/αποκαλύψει σε οποιονδήποτε τρίτο, φυσικό ή νομικό πρόσωπο για οποιονδήποτε λόγο.

9.3 Ο πελάτης δεσμεύεται να διαθέτει τις Εμπιστευτικές Πληροφορίες μόνο σε δικούς του υπαλλήλους ή προστηθέντες αποκλειστικά δε στον μικρότερο δυνατό αριθμό προσώπων που είναι απαραίτητοι για την επίτευξη του σκοπού της παρούσας σύμβασης και στην απολύτως απαραίτητη κάθε φορά έκταση, υπό τον όρο ότι τα ανωτέρω πρόσωπα δεσμεύονται με υποχρέωση τήρησης εμπιστευτικότητας και έχουν αναλάβει σχετική ρητή υποχρέωση με όρους που δεν υπολείπονται εκείνων που εμπεριέχονται στην παρούσα.

9.4 Ο πελάτης, οι υπάλληλοι και οι προστηθέντες αυτού, οι συνεργάτες του που έρχονται σε επαφή ή μαθαίνουν με οποιονδήποτε τρόπο ή κάνουν χρήση της υπηρεσίας που παρέχεται από τον Πάροχο Εφαρμογής με την παρούσα, υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια και να μην προβαίνουν σε οποιαδήποτε ανακοίνωση ή δημοσίευση σε τρίτους πληροφοριών, εγγράφων, και γενικά οποιουδήποτε στοιχείου σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας, του χρησιμοποιούμενου λογισμικού, την τεχνογνωσία του Παρόχου Εφαρμογής, τις εμπιστευτικές πληροφορίες που τους δόθηκαν ή έλαβαν γνώση κατά την παροχή ή χρήση της υπηρεσίας. Ο πελάτης, το προσωπικό, συνεργάτες του υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τις ως άνω πληροφορίες στο αναγκαίο μέτρο και μόνο για τους σκοπούς της παρούσας.

9.5 Η πρόσβαση και χρήση σε ηλεκτρονικά συστήματα του Παρόχου Εφαρμογής υπόκειται στους Όρους Χρήσης του Παρόχου Εφαρμογής, καθώς και συναφή πρότυπα και κατευθυντήριες οδηγίες αυτής. Ειδικότερα, ο πελάτης δηλώνει ότι έχει λάβει γνώση των όρων χρήσης του Παρόχου της πλατφόρμας και συμφωνεί με τους όρους, προϋποθέσεις και περιορισμούς που επιβάλλονται σε αυτούς, οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στην ίδια την εφαρμογή.

9.6 Η επιβαλλόμενη με την παρούσα υποχρέωση εχεμύθειας θα ισχύει και μετά τη λήξη ή την καθ' οιονδήποτε τρόπο λύση της παρούσας σύμβασης

10. ΕΚΧΩΡΗΣΗ

10.1 Απαγορεύεται στον πελάτη χρήστη η εκχώρηση εν όλω ή εν μέρει των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση χωρίς την έγγραφη συναίνεση του παρόχου της εφαρμογής, εκτός εάν άλλως ορίζεται στην παρούσα.

10.2 Ωστόσο, ρητά συμφωνείται ότι ο πάροχος της πλατφόρμας δικαιούται να εκχωρήσει το σύνολο των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση σε οποιονδήποτε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εταιρεία στην οποία ο Πάροχος Εφαρμογής συμμετέχει ή θα συμμετέχει ως μέτοχος ή εταίρος, σύμφωνα με την καλή πίστη, τα συναλλακτικά και τα χρηστά ήθη και χωρίς σκοπό παραβίασης των δικαιωμάτων του πελάτη χρήστη που πηγάζουν από την παρούσα σύμβαση. Η εκχώρηση πρέπει να γνωστοποιηθεί εγγράφως από τον Πάροχο Εφαρμογής και τον εκδοχέα στον πελάτη χρήστη (είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω αναδυόμενου παραθύρου ή σχετικής ειδοποίησης στην εφαρμογή).

10.3 Επιπλέον, τα συμβαλλόμενα μέρη ρητά συμφωνούν ότι οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο καθολικός διάδοχος του Παρόχου της πλατφόρμας, υποκαθίστανται αυτοδίκαια στο σύνολο των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση και στις έννομες σχέσεις του πελάτη με τον Πάροχο Εφαρμογής που έχουν αιτία την παρούσα σύμβαση, παρέχοντας σχετική έγγραφη ενημέρωση στον πελάτη καθώς και τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα που αποδεικνύουν την διαδοχή (είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω αναδυόμενου παραθύρου ή σχετικής ειδοποίησης στην εφαρμογή).

11. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

11.1 Κανένα από τα συμβαλλόμενα μέρη δεν ευθύνεται για οιαδήποτε καθυστέρηση ή αδυναμία εκπλήρωσης υποχρέωσης, η οποία απορρέει από το παρούσα σύμβαση, οφειλόμενη σε λόγους ανωτέρας βίας. Για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η ανωτέρα βία και τα αποτελέσματά της, η ισχύς της παρούσα σύμβασης θα αναστέλλεται. Το συμβαλλόμενο μέρος που επικαλείται ανωτέρα βία υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα και εγγράφως το έτερο συμβαλλόμενο μέρος προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία. Οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη στερείται του δικαιώματος να επικαλεσθεί την ύπαρξη ανωτέρας βίας, αν μέσα σε πέντε (5) ημέρες από τότε που συνέβησαν τα περιστατικά που συνιστούν την ανωτέρα βία δεν αναφέρει τα περιστατικά αυτά και δεν προσκομίσει τα απαιτούμενα αποδεικτικά στοιχεία. Σε περίπτωση που το γεγονός της ανωτέρας βίας εξακολουθεί για διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι (20) ημερών, οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη δύναται να καταγγείλει αζημίως την παρούσα σύμβαση. Ενδεικτικά, περιστατικά ανωτέρας βίας ή άλλοι ιδιαιτέρως σοβαροί λόγοι που καθιστούν αντικειμενικώς αδύνατη την παροχή της υπηρεσίας συνιστούν φυσικές καταστροφές, τρομοκρατικές ενέργειες, πλημμύρες, σεισμοί, κλοπή, πυρκαγιά, διαδικτυακή επίθεση, ή και οποιοδήποτε άλλο γεγονός που δεν μπορούσε να προβλεφθεί και να αποφευχθεί είτε αυτό ανάγεται στην ευθύνη του Παρόχου εφαρμογής, της Εταιρείας ή των τρίτων παρόχων που εμπλέκονται στην παροχή της υπηρεσίας.

12.ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΩΝ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

12.1 Ρητώς συμφωνείται ότι οποιαδήποτε τροποποίηση των όρων της παρούσας, διαγραφή, προσθήκη, ακύρωση όρου γνωστοποιείται στον πελάτη χρήστη είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω αναδυόμενου παραθύρου ή σχετικής ειδοποίησης στην εφαρμογή.

13. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

13.1 Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.

13.2 Τα συμβαλλόμενα μέρη θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια να επιλύσουν φιλικά οποιαδήποτε διαφορά ή διαφωνία ήθελε προκύψει από την ερμηνεία ή την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης με καλή πίστη και με βάση τα χρηστά συναλλακτικά ήθη.

13.3 Σε περίπτωση που αυτό αποδειχθεί αδύνατο, αποκλειστικά αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση των διαφορών της παρούσης σύμβασης είναι τα δικαστήρια του Ηρακλείου Κρήτης.

14. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

14.1 Κάθε επικοινωνία μεταξύ των μερών και ειδοποίηση του Παρόχου Εφαρμογής προς τον πελάτη στα πλαίσια της σύμβασης και αντιστρόφως (ειδοποίηση του πελάτη προς τον Πάροχο Εφαρμογής), είναι έγκυρη μόνο αν γίνεται εγγράφως και ενυπογράφως και αποστέλλεται ταχυδρομικά ή μεταδίδεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

14.2 Αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη υποχρεούνται να ενημερώνουν το έτερο συμβαλλόμενο μέρος για οποιαδήποτε μεταβολή των στοιχείων επικοινωνίας τους όπως αυτά έχουν δηλωθεί κατά την αγορά του πακέτου συνδρομής από τον πελάτη χρήστη. Μέχρι τη γνωστοποίηση της αλλαγής κάθε συμβαλλόμενο μέρος κοινοποιεί έγκυρα κάθε έγγραφο ή ειδοποίηση στα παλιά στοιχεία που έχει δηλώσει το έτερο συμβαλλόμενο μέρος.

15. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

15.1 Η παρούσα σύμβαση εκτελείται στην ελληνική γλώσσα.

15.1 Ακυρότητα κάποιου όρου ή μέρους αυτού δεν επιφέρει ακυρότητα άλλου όρου ή της Σύμβασης ή μέρους αυτής. Οι υπόλοιποι όροι παραμένουν σε ισχύ και αναπτύσσουν πλήρως τα έννομα αποτελέσματά τους.

15.1 Η παρούσα σύμβαση μαζί με τα παραρτήματα αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο και συνιστά την τελική και ολοκληρωτική συμφωνία των συμβαλλομένων μερών.

15.1 Η συμφωνία αυτή θεωρείται πλήρως και αμοιβαίως αποδεκτή και αντικαθιστά οποιαδήποτε προηγούμενη διαπραγμάτευση, συζήτηση, διαβεβαίωση, υπόσχεση ή συμφωνία, γραπτή ή προφορική η οποία μπορεί να έγινε επί του αντικειμένου της Σύμβασης.

15.1 Η ισχύς της παρούσας άρχεται από την εξόφληση του τιμήματος αγοράς του πακέτου συνδρομής από τον πελάτη χρήστη και την ενεργοποίηση του λογαριασμού του πελάτη χρήστη από τον πάροχο της εφαρμογής.